Your SEO optimized title

Loopgroep Runningnow

Personal en smallgroup training voor Haarlem en omstreken.

Loopgroep runningnow trainingen:

Loopgroep runningnow traint minimaal eens per week. De trainingen duren ongeveer 90 minuten en beginnen altijd met een goede warming-up. Daarbij wordt er aandacht besteed aan rekken, dynamische oefeningen, loopscholing en blessurepreventie.

Na de warming-up begint de kerntraining, welke als thema snelheid, kracht of uithoudingsvermogen heeft. Bij de kerntraining past de trainer het trainingsniveau individueel aan, zodat de trainingen voor iedereen uitdagend zijn. Een kerntraining kan bijvoorbeeld  een interval training of duurloop zijn. Professionele begeleiding kan alleen gegarandeerd worden als de groepen niet te groot zijn. Bij Runningnow zal je daarom nooit groepen groter dan 6 lopers vinden. Klik hier voor de locatie en trainingstijden. (SMALL group training)

Een gezamenlijke warming up waarbij oefeningen van rekken en strekken centraal staan.

Gevolgd door looptechniek waarbij de er gelet wordt op de manier van lopen en houding.

Daarna kan er gekozen worden voor een duurloop, interval of heuveltraining. 

Alle trainingen worden afgesloten met een gezamenlijke cooling down waarbij rekken en strekken na de workouts (training) de spieren weer relaxed maken. Wil je een keer meetrainen? meld je dan aan voor onze gratis proefles!

Wie is runningnow?

Runningnow is een trainingsgroep die zich richt op persoonlijke trainingen of trainingen met kleine groepen (max 6 leden). In deze trainingsgroep ligt de focus op goede en intensieve begeleiding om zo je doel te halen.  Een goede basis is het halve werk! Tijdens de trainingen wordt er gekeken naar looptechniek, loophouding. Aan de hand van een persoonlijk loopschema worden de trainingen ingedeeld om een zo goed mogelijk resultaat te halen. Het persoonlijk loopschema is helemaal op je eigen wensen en doelen ingesteld. Ben je geïnteresseerd meld je vandaag nog aan voor een gratis proefles!  of bel mij of stuur mij een whatsapp bericht 0652879822

Waarom persoonlijke trainingen of kleine groepen? 

Dit omdat de begeleiding in grote groepen vaak te wensen over laat. Gevolg blessures, weinig vooruitgang in trainingen met het gevolg dat a. Je je gestelde doel niet haalt. Of er veel langer over doet om je doel te halen. Of een blessure oploopt door geen goede begeleiding.

De trainingsgroepen van Runningnow richten zich op de volgende groepen: 

  • Beginnen met hardlopen
  • Gevorderde lopers met een tijdsdoel
  • Mensen die weer fit willen worden (blessure hebben gehad)
  • Mensen die willen afvallen of hun conditie willen verbeteren.
  • Mensen die van een 5 naar een 10 km willen of door willen trainen van een 10 naar een halve marathon, of van een halve marathon naar een marathon.
  • Mensen die bij het trainen voor een afstand ondersteuning zoeken om hun doel te halen.
  • Mensen die ondersteuning nodig hebben bij looptechniek / warming up / cooling down 

Runningnow houd de prijzen laagdrempelig!

Bij veel personal trainers betaal je de hoofdprijs, €65  - €90 per les! Of je kan je voor 25 euro per maand aanmelden voor een loopgroep. Door de prijzen laagdrempelig te houden krijgt iedereen de kans om mee te doen met de persoonlijke trainingen of small group trainingen! Voor nog geen €5,- per persoon per training kan je al een persoonlijke training volgen of samen met maximaal 6 anderen de small group training volgen. Je krijgt dus MEER en intensievere begeleiding dan bij een loopgroep en nog goedkoper ook dan een normale personal training elders.

Tarieven:

Personal training:

1 losse les €5 ,-

Personal training:

10 lessen €50,- 

Small group training:

1 losse les €5,-

Small group training:

10 lessen €50 euro.-

 

** Prijs per persoon. Aanbieding geld eerste 20 aanmeldingen!

Realistische doelen stellen en waarmaken:

Of je nou een beginnend hardloper bent en 4 km achter elkaar wil kunnen hardlopen, of een gevorderd hardloper die zijn/haar PR op de 5km, 10km of (halve) marathon wil verbeteren, bespreek je doel met je trainer en ga samen aan de slag om dat doel te bereiken.

De stoomtramloop was een personal training, meld je vandaag nog aan voor een persoonlijke training!

Een fitter lichaam?

Natuurlijk kun je ook als doel hebben je algehele gezondheid te verbeteren en een fitter lichaam te krijgen. Ook aan die doelen worden de kerntrainingen aangepast.

Heb je bijvoorbeeld vetverbranding als doel? Dan is het niet noodzakelijk om je lichaam 75 minuten lang op een ontzettend hoge intensiteit tot het uiterste te dwingen. Vetverbranding kan namelijk ook (en misschien zelfs wel beter) gerealiseerd worden door een duurtraining op een relatief laag tempo, waarbij de hartslag niet te hoog oploopt en het aerobe uithoudingsvermogen wordt aangesproken. Niet alleen neemt het aantal haarvaatjes in je lichaam op deze manier toe, je kunt ook nog sociaal contact onderhouden met je medesporters. Deze wijze van trainen wordt doorgaans langer volgehouden en leidt daarom vaker tot het behalen van de gestelde doelen.

Loopgroep runningnow is opzoek naar nieuwe leden! Meld je vandaag nog aan!

Ben je na bovenstaande informatie zin om mee te trainen? Volg dan onze gratis proefles!