Your SEO optimized title
Loopgroep Runningnow
Personal en smallgroup training voor Haarlem en omstreken.

Loopgroep runningnow:

Bij runningnow is het mogelijk om een personal training te volgen of mee te trainen met onze loopgroep (smallgroup training). Deze groep bestaat uit maximaal 8 mensen per training. Hierdoor wordt ervoor gezorgd dat de kwaliteit niet ten koste gaat door de grootte van de groep. En heeft de trainer het overzicht en focus op jouw als loper in plaats van iedereen een beetje. 

Loopgroep trainingen:

Onze trainingen starten altijd met een gezamenlijk praatje, gevolgd door een stukje lopen. Daarna een gezamenlijke warming up met vervolgens de Loopscholing en looptechniek. Hier ligt elke training de meeste focus op. Hierna volgen wij het hoofdprogramma: dat kan de 1ne week interval training zijn, de andere week kan dat een heuveltraining zijn of een duurloop. Zodra wij in de buurt van de begin plek terug zijn volgt er een gezamenlijke cooling down

Een gezamenlijke warming up waarbij oefeningen van rekken en strekken centraal staan.

Gevolgd door looptechniek waarbij de er gelet wordt op de manier van lopen en houding.

Daarna kan er gekozen worden voor een duurloop, interval of heuveltraining. 

Alle trainingen worden afgesloten met een gezamenlijke cooling down waarbij rekken en strekken na de workouts (training) de spieren weer relaxed maken. Wil je een keer meetrainen? meld je dan aan voor onze gratis proefles!

Trainingsrooster loopgroep Runningnow:

Wij trainen elke dinsdag avond, donderdag avond, zaterdag ochtend en zondag ochtend. 

Trainings locatie:

Elke groepstraining wordt begonnen bij de Tetterodehal in Overveen . Na een 1,5 uur durende training komen wij hier ook weer terug. Tijdens elke groepsles is het mogelijk om een proefles te volgen. Of tijdens een van de mogelijkheden van de personal trainingen.

Waarom moet je voor runningnow kiezen en niet voor een andere loopgroep?

  • Je traint mee met een gezellige groep en een gedreven trainer die het beste in je naar boven wilt halen.
  • Je traint met maximaal 8 mensen in een groep en krijgt daardoor meer begleiding en ondersteuning.
  • Door betere begleiding heb je minder kans op blessures en je zult hierdoor sneller vorderingen maken in je lopen.
  • Tijdens de training ligt de focus op de looptechniek en je zult hierdoor merken dat je makkelijker rent.
  • Je krijgt bij Runningnow een loopschema op maat gemaakt
  • Elke week krijg je tips en tricks bij je op maat gemaakte loopschema opgestuurd.
  •  Je traint in een super mooie omgeving, op een wisselend pacours.
  • Naast de loopgroep is het ook mogelijk om personal training te volgen als je net dat extra stukje begleiding nodig hebt.  
Wil je met ons meetrainen? Meld je dan aan voor onze gratis proefles!

Op welke groepen lopers richt runningnow zich? 

  • Beginnen met hardlopen
  • Lopers die hun loopstijl willen verbeteren.
  • Lopers die een stok achter de deur nodig hebben.
  • Gevorderde lopers met een tijdsdoel.
  • Mensen die weer fit willen worden (blessure hebben gehad)
  • Mensen die willen afvallen of hun conditie willen verbeteren.
  • Mensen die van een 5 naar een 10 km willen of door willen trainen van een 10 naar een halve marathon, of van een halve marathon naar een marathon.
  • Mensen die bij het trainen voor een afstand ondersteuning zoeken om hun doel te halen.
  • Mensen die ondersteuning nodig hebben bij looptechniek / warming up / cooling down 

Wat zijn onze tarieven?

Personal training:

  • €5 per training

Small group training:

  • Onbeperkt mee trainen €12,50 per maand.

Klik hier om je aan te melden

Wat zit er in de prijs van een personal trainer of een smallgroup training?

  • Gratis proefles / intake gesprek

  • Persoonlijk loop / trainingsschema op maat gemaakt.

  • Wekelijkse analyse trainingen en loopschema op je mail

  • 1000 meter test en tussentijdse 1000 meter test als vorderingsanalyse

  • Video analyse, looptechniek en scholing

  • Samen trainen, of in groep van 2-8 personen.

  • 1,5 durende training (langer ook in overleg mogelijk)
  • Een eigen email adres waar je wekelijks je loopschema en tips op ontvangt.
  • Gratis whatsapp support of email support.

Realistische doelen stellen en waarmaken:

Of je nou een beginnend hardloper bent en 4 km achter elkaar wil kunnen hardlopen, of een gevorderd hardloper die zijn/haar PR op de 5km, 10km of (halve) marathon wil verbeteren, bespreek je doel met je trainer en ga samen aan de slag om dat doel te bereiken.

Een fitter lichaam?

Natuurlijk kun je ook als doel hebben je algehele gezondheid te verbeteren en een fitter lichaam te krijgen. Ook aan die doelen worden de kerntrainingen aangepast.Heb je bijvoorbeeld vetverbranding als doel? Dan is het niet noodzakelijk om je lichaam 75 minuten lang op een ontzettend hoge intensiteit tot het uiterste te dwingen. Vetverbranding kan namelijk ook (en misschien zelfs wel beter) gerealiseerd worden door een duurtraining op een relatief laag tempo, waarbij de hartslag niet te hoog oploopt en het aerobe uithoudingsvermogen wordt aangesproken. Niet alleen neemt het aantal haarvaatjes in je lichaam op deze manier toe, je kunt ook nog sociaal contact onderhouden met je medesporters. Deze wijze van trainen wordt doorgaans langer volgehouden en leidt daarom vaker tot het behalen van de gestelde doelen.

Ben je na bovenstaande informatie zin om mee te trainen? Volg dan onze gratis proefles!